piątek, 9 marca 2012

Sarah Richardson - królowa pasteli i nie tylko

Było już o Candice Olson i duecie Colin i Justin, przyszedł czas na Sarę Richardson. Poznałam ją za pośrednictwem kanału Domo. Na początku prowadziła program, w którym robiła małe metamorfozy wnętrza i wykonywała sama niektóre elementy projektu. Później widziałam ją już jako Panią Projektant o ugruntowanej pozycji.
Bardzo odpowiada mi jej styl, gdyż umiejętnie łączy stare i nowe. Wnętrze jest klasyczne ale nie trąci myszką. Określiłabym ten styl jako ponadczasowa, nowoczesna klasyka. Wiem, że w tym stwierdzeniu użyłam kilku zaprzeczających się wyrazów, ale tak to właśnie odbieram. Sarah ma ten plus, że jej wnętrza nie są strasznie drogie. Dużo rzeczy znajduje na targach staroci, sklepów z uzywanymi rzeczami i tak je łączy z rzeczami nowymi, że tworzy to naprawdę spójną całość. Poza tym widać, że dużo wie i dużo rzeczy sama zrobiła (chociażby w tych starych programach) dlatego też nie boi się szycia, malowania, tapicerowania i ogólnie pojętego przerabiania.
Poza tym, uważam ją za mistrzynię od kolorów. Colinowi i Justinowi zdarza się  w tej kwestii przesadzić (np. co do intensywności koloru lub konsekwencji w jego stosowaniu). Sarah często używa pasteli, ale znakomicie używa też wielu deseni i wzorów. Pięknie łączy to wszystko z bielą i drewnem dzięki czemu całosć wygląda  przyjemnie i harmonijnie.

































A to Sarah

Programy Sary to: Design Inc.,Sarah's House, Sarah's Cottage

1 komentarz:

  1. jest obłędna, chciałabym żeby urządziła mi dom

    OdpowiedzUsuń