czwartek, 29 marca 2012

Chcę to!!!

Długo szukałam idealnej podłogowej lampy do czytania i w końcu znalazłam. Wcześniej myślałam o Ikeowej Barometr, ale nie podobało mi się że jest srebrna i że ma włącznik na kablu.
TA jest idealna (nawet jeśli ma włącznik na kablu). W ogóle cała kolekcja - EKELUND marki Marksjold - powaliła mnie na kolana. Oczywiście te lampy, których potrzebuję sa najdroższe, więc ich zakup będzie musiał troche poczekać. Ale to już chyba norma. Jesli ktoś również szuka takiej lampy to może ten post go zainspiruje. Pozdrawiam wiosennie.

Tą chcę! 423,80 zł


O tej też myślę. 423,80 zł



131,50 zł





264,40 zł



291 zł


1 komentarz:

  1. Z chęcią wezmę wszystkie!
    Ja miałam zwykłą czarną z ikea (lersta), bardzo ją lubiłam, ale mój lunatykujący syn ją połamał (we śnie oczywiście).

    OdpowiedzUsuń