poniedziałek, 18 czerwca 2012

Realizacja jednego z projektów

Jestem na wakacjach w rodzinnych stronach. Jednak to takie trochę pół-wakacje bo z komputerem - moim narzędziem pracy. Z racji tego, że wszystkie rękodzielniczne rozpoczęte i nieskończone projekciki zostały w domu wraz z aparatem, tak więc umieszczę dziś kilka zdjęć z mojej ostatniej realizacji. Jak pewnie wiecie zajmuję się projektowaniem wnętrz. W każde wnętrze staram się zaangażować na 100% i mimo tego, że mój osobisty gust (trochę babciny - trochę nowoczesny) często różni się od gustu klientów - jak narazie wszyscy sa bardzo zadowoleni. Tutaj łazienka w nowoczesnym stylu. Kolory dominujące to czerń, biel i drewno. Trochę bałam się tej czerni - jednak moim zdaniem wyszło super. Zdjęcia nie oddają jej uroku - poniewaz jest bardzo wąska, a ja nie posiadam odpowiedniego obiektywu. Jednak coś tam widać.  Zapraszam do oglądania.










A to stronka mojej firmy - gdyby ktoś był zainteresowany

4 komentarze:

  1. Świetna łazienka! Bardzo mi się podoba! To wrzeciono już Ci wysyłać? Bo słyszę, że wybyłaś z domu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka duża jest ta łazienka? Ja będę miała mniejszą łazienkę wielkości około 2,7m kw.(prostokątna)jak Pani myśli zmieści się tam prysznic? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta łazienka ma 2,91m2. Nie wiem czy to widać ale prysznic zaczyna się tam gdzie na podłodze są płytki drewnopodobne. Szklane drzwi składane oddzielają prysznic od reszty pomieszczenia. W długich i wąskich łazienkach najlepiej umieszczać prysznic na samym końcu aby komunikacja do reszty sprzętów nie była utrudniona. Mam nadzieję, że pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna ta łazienka.:D

    OdpowiedzUsuń