czwartek, 5 maja 2011

Zaczynam! Szukam! Przemeblowuję!

Zaczynam prowadzić bloga. Dlaczego? Bo nie wiem co z sobą zrobić. Skończyłam studia. Pracowałam trochę. Myślałam, że jestem strasznie mądra. Przynajmniej na tyle, żeby załozyć firmę i zarabiać kupę kasy. Ale niestety. Okazało się, że do wszystkiego mam słomiany zapał i chyba to jest moją największą zmorą. Nawet bloga próbowałam juz kiedyś prowadzić, a wyszło z tego 6 wpisów. Problem w tym, że nie wiem kim jestem i co tak naprawdę chcę w życiu robić. W wielu rzeczach jestem dobra, mam duże zdolności manualne i jakies tam artystyczne zdolności. Za każdym razem podejmując się czegoś , chę być odrazu perfekcjonistką i wychodzi jak zwykle. Czyli nijak. Porzucam to po jakimś czasie i szukam następnej rzeczy, którą mogłabym zacząć. Jestem teraz w takim punkcie, że szukam. Po prostu szukam czegoś dla siebie i samej siebie. Postaram się chociaż ten blog prowadzić od początku do końca. Bez ściemy i nie wiadomo jakich oczekiwań. Liczę, ze może to mi pomoże sie odnaleźć i zadziała jak cudowna kuracja.

Jeśli chodzi o nazwę bloga to chciałam trochę inaczej go nazwać ale każda  moja propozycja była już zajęta więc nazwałam go tak, jak oczekuję, że zadziała. Że przemebluje mi troche życie i poukłada na swoim miejscu. Poza tym od małego uwielbiałam przemeblowania, a  sztukę jednoosobowego przesuwania mebli mam opanowaną do perfekcji więc jest to w jakiś sposób uczciwe, bo określa mnie.

Szczególnie chciałabym podziękować autorce http://pola-ilowicz.blogspot.com, którą znam osobiście, i której nie podejrzewałam o taką kreatywność. Strasznie się cieszę, że znalazła coś w czym jest dobra i się realizuje i szczerze mówiąc strasznie jej tego stanu zazdroszczę. Bardzo bardzo duże wyrazy uznania z mojej strony za upór, za talent, za inspirację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz