niedziela, 15 stycznia 2012

Colin i Justin - inspiracja ze złotem i czernią

Kolejni projektanci, których realizacje bardzo mi się podobają. Są bardzo okazałe i bardzo konsekwetne jednakże nieraz konsekwencja nie wychodzi wnętrzom na dobre np. poprzez zastosowanie bardzo wzorzystej tapety na wszystkich ścianach lub urządzanie wnętrza powiedzmy z akcentem żółtego i wprowadzanie tego koloru również na szafki w kuchni - jak dla mnie za dużo. Aczkolwiek większość ich realizacji jest naprawdę kwintesencją elegancji i dobrego smaku.
Dzisiaj chciałam pokazać realizację, która bardzo mnie  ujęła. Nowoczesne pokazanie złota, a do tego w bardzo odważnym połączeniu z czernią. Bardzo mi się to wnętrze podoba mimo, iż na pierwszy rzut oka wydaje się dość męskie i trochę klubowe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz