wtorek, 18 grudnia 2012

Święta w naszym mieszkaniu

Wiem, że Święta dopiero za chwilę, jednak ja już wystroiłam mieszkanie. W tym roku wyjeżdżamy do rodziców na całe Święta dlatego trochę się pospieszyłam z tymi wszystkimi dekoracjami aby się nimi nacieszyć. Pierwszy raz odkąd tu mieszkamy nie kupiliśmy choinki, ale stwierdziłam, że skoro w Święta nas tu nie będzie - to nie warto niszczyć drzewka. No cóż odbiję sobie za rok :) Poza dekoracjami znajdziecie tu migawki z naszego salonu. Nie oceniajcie mnie zbyt srogo - non stop coś tu zmieniam i mam wrażenie, że ten salon nigdy nie będzie cały gotowy. Mam straszny chaos lampowy, a drzwi które tu były szczerze nienawidzę. Jednak przy naszym skromnym budżecie staram się to jakoś ogarnąć i powolutku opanować ten chaos. Drzwi pomalowałam na biało bo ich kolor zupełnie mi nie odpowiadał jednak i tak nie jest to szczyt moich marzeń :) No ale przynajmniej mam marzenia :)
 
Jesli chodzi o częstotliwość wpisów - już naprawdę nie mam argumentów na swoje wytłumaczenie. Ale chciałabym, aby ten blog był o czymś, a nie samą zbieraniną inspiracji z netu. No cóż - może w Nowym Roku się uda.
 
A na Święta - życzę Wam wszystkim ciepła rodzinnego, zapachu choinki, cynamonowych pierników a przede wszystkim miłości i bycia razem, co nada temu wszystkiemu sens.
 






 






 






 
 

11 komentarzy:

  1. Delikatnie fajnie...salon bardzo mi się podoba-ciągle wzdycham do tej tkaniny co jest na fotelach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, gustownie, a dekoracje świateczne piękne:) pozdrawiam i serecznie zapraszam do mnie, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ciepło! Asiu - jesteś genialna! Pierwszy raz widzę wasze mieszkanko w pełnej okazałości (chyba, że coś przegapiłam na blogu) i naprawdę robi wrażenie! Bardzo, bardzo, bardzo przyjemny klimat, nawet nie potrzeba choinki by czuć się zrelaksowanym i odprężonym. Ja też w tym roku bez drzewka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO! Znajomi! Jakże miło! No dla mnie jak zwykle wydaje się jest nieskończone bo dużo rzeczy, chę ulepszyć lub zmienić, ale tak to bym nigdy nic nie wrzuciła. Pozdrawiam i cały czekam na zdjęcia Waszego salonu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz mieszkanie! moje klimaty w 100%. mogłabym bez zastanowienia u Ciebie zamieszkac! bardzo mi się podoba. przytulne mieszkanko, kolory, dodatki, meble... wszystko jest śliczne. Koniecznie dodawaj częściej posty i masę zdjęć!

    pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne mieszkanko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny kawałek nieruchomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mieszkanie :)
    Świąteczny kącik.
    Wszystkiego dobrego na nowy rok życzę :)
    a.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem:) Gratuluję pięknego mieszkanka. Super pomysł ze świeczkami w szklanych wazonach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz przepiękne mieszkanie! I to poddasze... Ja i moje dwadzieścia siedem metrów kwadratowych spoglądamy z lekką zazdrością... ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ale to bardzo przytulne mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń